Pomoc:
Niektóre z podstron chronione są hasłem i są dostępne tylko dla studentów Społecznej Akademii Nauk.
Przykładowe dane potrzebne do poprawnego zalogowania się:
Login » numer indeksu
Hasło » dwie ostatnie cyfry roku urodzenia, dwie cyfry miesiąca urodzenia + pierwsza mała litera imienia matki np: 8406p
Celem studiów Digital Media i Komunikacja PR jest przygotowanie profesjonalnej kadry do pracy w mediach cyfrowych, w marketingu internetowym oraz w branży public relations. Studia pozwalają nabyć wiedzę i umiejętności potrzebne do tworzenia dziennikarskich treści multimedialnych, do pracy z dźwiękiem i obrazem (nagrywanie, montaż, konwersja różnych formatów), do zdobywania istotnych informacji, ich pozycjonowania i przekazywania odbiorcom.
Dzięki studiom poznajemy znaczenie pozawerbalnego przekazu i specyfikę języka nowych mediów, potrafimy też posługiwać się językiem cyfrowym w praktyce. Jednocześnie studia przygotowują do działań w zakresie e-marketingu i prowadzenia wielu kanałów dystrybucji treści – w obszarze komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, nowoczesnej reklamy i działań promocyjnych. Celem studiów jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających im wykorzystanie Internetu do tworzenia wizerunku marki; narzędzi pozwalających na rebranding; planowania kampanii PR; nabycie umiejętności targetowania, analizowania i monitorowania relacji z klientami.
Oprócz praktycznej wiedzy o narzędziach PR, istotne będzie kształcenie sprawności komunikacyjnej, rozumianej jako pożądana umiejętność kreowania treści, stosowania content marketingu, zależnie od potrzeb organizacji macierzystej lub klienta.
1. SOCIAL MEDIA (FACEBOOK, TWITTER, LINKEDIN, INSTAGRAM, YOUTUBE)
2. VIDEO - jak nagrywać profesjonalnie i robić transmisje live na komputerze, smarfonie, aparatem fotograficznym czy kamerą; jakich narzędzi używać do
montażu i postprodukcji; fotografia - aplikacje na smartfona i desktop, fotografia cyfrowa
3. Płatne formy reklamy w internecie (Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, twitter etc.)
4. Grafika - umiejętność korzystania z wybranych programów do obróbki zdjęć, np. Photoshop, Lightroom, Canva
5. Multimedialny newsroom – zadania dziennikarza
6. Fakenewsy, dezinformacja
7. Copywriting - kreatywna praca z tekstem; webwriting - sztuka pisania w Internecie
8. Współpraca PR z klasycznymi i nowymi mediami
9. Blogi i media firmowe w procesie komunikacji
10. Narzędzia CONTENT MARKETINGU; projektowanie komunikacji; nowoczesne kanały komunikacji SEO
11. Corporate Identity i kreowanie wizerunku
12. Współczesny PR, czyli połączenie media realtions, public relations,social media i marketingu
Studia kończą się przygotowaniem projektu z zakresu nowych mediów albo współczesnego PR.
Warunkiem uczestnictwa w studiach podyplomowych jest posiadanie wykształcenia wyższego: społecznego, humanistycznego, technicznego lub ekonomicznego (dyplom licencjata, inżyniera bądź magistra).
Wymagamy od kandydatów ukończonych studiów minimum I stopnia.
Serdecznie zapraszamy osoby, które są w trakcie studiów magisterskich, a także osoby, które właśnie kończą (czekają na obronę lub już tylko na swój dyplom) studia licencjackie/inżynierskie - I STOPNIA
Dokumenty są dostępne na stronie www.podyplomowe.san.edu.pl w zakładce DLA SŁUCHACZA
Zapraszamy do kontaktu mailowego podyplomowe@san.edu.pl lub telefonicznego +48 42 664 66 99 .